SmileySims

Alla inlägg under oktober 2013

Av Smiley - 20 oktober 2013 16:23

Hej!

Nu har jag fixat en design som passar till halloween! Vad tycker ni?

Före:

 


Efter:


 

Av Smiley - 20 oktober 2013 15:42

Även dessa laddningskärmar kom upp, Diesel har jag inte, och självklart har jag inte In i Framtiden. kan någon snälla berätta vad som är fel??

Av Smiley - 20 oktober 2013 15:37

Hej!
Det kom ännu fler nya laddningsskärmar??? Det går inte att ta screenshot eller Print screen så ni får dessa dåliga bilder tagen med mobil istället. Jag har varken köpt Monte Vista eller Gasen i Botten...

Av Smiley - 20 oktober 2013 10:01

Hej!

Halloween närmar sig, så jag tänkte att det kunde vara kul med lite nedladdningstips för halloween! Förlåt för att det har varit lite dålig uppdatering, men jag har helt enkelt inte haft något att skriva om, jag har helt tappat lusten att spela på min nya gameplay, så den tar nu en paus eller så slutar jag med den, har inte bestämt än. Jag kommer antagligen att fortsätta på min gamla PGC snart eftersom lusten att spela på den börjar återkomma :) Klicka bara på bilderna för att komma till nedladdningssidan.

Bilder kommer från nedladdningsida


Det första nedladdningstipset är ett set med olika skelett:

 



Nästa tips är lite "smink" för halloween:


 



Detta föremål behöver du övernaturligt för att det ska fungera, det är en magisk spegel:

 




För att ladda ner dessa saker måste ni ha ett konto på The Sims Resource, men det är gratis att skapa och tar inte lång tid.

??

Av Smiley - 19 oktober 2013 15:59

Hej!

Jag uppdaterade mitt spel igår, och när jag senare skulle starta sims kom det upp en laddningssida för The sims 3 in i framtiden??? Har detta hänt för någon annan eller är jag ensam? Vet någon vad som är fel? Efter det så var spelet helt normalt så jag vet inte vad som är fel.

Av Smiley - 17 oktober 2013 20:09

Hej!

Eftersom det bara ca 2 veckor kvar till halloween så bestämde jag mig för att lägga upp något med halloween-tema, nämligen två läskiga simmar! En förrymd patient från ett psyksjukhus (därav sjukhusklädseln) och vampyr! Här kommer några bilder på dem!

           

Vad tycker ni om dem?

Hejdå!


Av Smiley - 17 oktober 2013 17:15

Hej!

Jag har helt tomt på ideer så jag vill verkligen att ni ska berätta vad ni vill läsa t.ex gameplay, nedladdningstips, PGC, önskesimmar och allt annat ni kan komma på som ni vill läsa om!

Hejdå

Av Smiley - 16 oktober 2013 22:12

Hej!

Nu har jag laddat ner några posepacks, och detta är mina första poseplayer-bilder. De är inte så bra eftersom de är mina första, men alla måste börja någonstans, eller hur? Jag tar gärna emot kritik på hur jag kan göra för att få bättre bilder, helt ärligt är jag inte särkilt nöjd.

            

Så vad tycker ni?


Presentation


Jag är en simsgalen norrlänning på 13 år som gillar att vara med mina katter och att spela sims såklart!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Simsbloggar som jag läser

Arkiv

Not from Sweden?

Mina spel

               

   

©

Alla bilder är skärmdumpar tagna och redigerade av mig om inget annat anges. All text har jag också skrivit själv om inget annat anges.

 

The sims är ett varumärke som ägs av Electronic Arts Inc.


Ovido - Quiz & Flashcards