SmileySims

Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Anmäl dig till månadens simsblogg: November

Av Smiley - 5 november 2013 22:44

Hej!

Jag är jätteldesen för den dåliga uppdateringen, jag har varit ganska upptagen och inte haft någon simslust alls. Men jag tänkte iallafall ha en liten månadens simsblogg-tävling här! Priset är en länk bland sidmenyerna under kategorin "Månadens simsblogg" där du kommer att stå i ett helt år. Det gäller bar för simsbloggar, inte tumblrs, instagrams eller liknande.


 


Det finns tre lätta regler regler:

~ Om du vinner måste du vänta tills nästa år innan du kan delta igen.

~ Inga elaka kommentarer!!! Varken mot mig, vinnaren eller andra deltagare.

~ Behandla andra som du vill bli behandlad själv.


Motivering är inte nödvändigt, men det förbättrar dina chanser att vinna. Såklart blir vinnaren även länkad med bild på headern i ett inlägg. Jag kommer att välja vinnaren, jag kommer delvis att kolla på design, stavning, nogrannhet, uppdatering och variation på inläggen. 

Lycka till!

 
 
Rolo & Ida

Rolo & Ida

6 november 2013 06:55

Vi är gärna med! :D

http://simnation.blogg.se

Smiley

6 november 2013 18:41

Lycka till!!

 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

6 november 2013 14:33

Jag är gärna med! :D

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Smiley

6 november 2013 18:41

Lycka till!

 
Chaos

Chaos

1 december 2013 10:28

Jag kan väl vara med för skojs skull! :-)

http://chaossims.blogg.se

 
Rolo

Rolo

17 december 2013 17:59

Skulle du kunna välja Distrikt åt Andrew? Går bra att skriva i kommentar på vår blogg eller på mail. Om detta inte är valt innan fredag klockan 8.00 så kommer vi att få lotta. Anledningen till detta är att det börjar bli dags för invigningscermoni och att vi då måste veta simmarnas distrikt för att kunna stayla dem.

http://simnation.blogg.se

 
Kaka - Simsing

Kaka - Simsing

21 december 2013 02:13

Jag är gärna med!

http://simsing.blogg.se

 
Emilia

Emilia

26 december 2013 18:12

Jag är gärna med. Har inte så mycket att erbjuda ännu på min blogg men.. c:

http://emiliasims.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smiley - 9 september 2014 21:37


Hej! Nu när det finns massvis med nya sätt att göra dina simmar mer personliga så tänkte jag att det skulle vara en bra idé att försöka mig på en simself!    Tyvärr går det aldrig som det ska för mig, den blev ganska lik mig men hårfärgen är li...

Av Smiley - 8 september 2014 17:39

Hej!   Det var verkligen otroligt länge sedan jag var inne och skrev här, känns nästan som ett annat liv! Förlåt, men jag har varit väldigt upptagen med skola, familj och vänner, och jag har inte harft någon simslust alls.   MEN! Nu har The S...

Av Smiley - 26 februari 2014 18:12


Hej! Jag är så så ledsen att jag inte har varit inne på bloggen på ett tag. Jag har haft mycket att göra både i skolan och personliga saker. Det kommer nog dröja innan jag blir aktiv igen, Kanske några få inlägg kommer att komma upp, men jag kommer...

Av Smiley - 31 oktober 2013 13:15

    Idag är det halloween, vilket betyder att jag kommer vara borta och vara med kompisar en stor del av dagen, men något halloween-temat inlägg måste jag ju få upp xD Eftersom det är halloween så tänkte jag börja med ett inlägg om spöken! Det...

Av Smiley - 30 oktober 2013 12:28

Hej! Eftersom jag visade er några set för sovrum igår så jag tänkte fortsätta på det temat och visa några för badrum idag :D Det gäller samma saker som i sovrums-inlägget, ni kan antlingen välja att ladda ned alla eller bara några utav sakerna i se...

Presentation


Jag är en simsgalen norrlänning på 13 år som gillar att vara med mina katter och att spela sims såklart!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Simsbloggar som jag läser

Arkiv

Not from Sweden?

Mina spel

               

   

©

Alla bilder är skärmdumpar tagna och redigerade av mig om inget annat anges. All text har jag också skrivit själv om inget annat anges.

 

The sims är ett varumärke som ägs av Electronic Arts Inc.


Skapa flashcards