SmileySims

Alla inlägg under februari 2014

Av Smiley - 26 februari 2014 18:12

Hej!

Jag är så så ledsen att jag inte har varit inne på bloggen på ett tag. Jag har haft mycket att göra både i skolan och personliga saker. Det kommer nog dröja innan jag blir aktiv igen, Kanske några få inlägg kommer att komma upp, men jag kommer fokusera mer på mitt eget liv istället för simmarnas under den närmaste tiden. Förhoppningsvis kommer lusten och inspirationen till att skriva inlägg snart tillbaka.

 

Tack så mycket allihopa för att ni fortfarande besöker bloggen! Jag blev väldigt förvånad då jag såg att jag fortfarande har runt 2-3 unika besökare varje dag fast jag inte har lagt upp något sedan i november!

Hejdå!

Presentation


Jag är en simsgalen norrlänning på 13 år som gillar att vara med mina katter och att spela sims såklart!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Simsbloggar som jag läser

Arkiv

Not from Sweden?

Mina spel

               

   

©

Alla bilder är skärmdumpar tagna och redigerade av mig om inget annat anges. All text har jag också skrivit själv om inget annat anges.

 

The sims är ett varumärke som ägs av Electronic Arts Inc.


Ovido - Quiz & Flashcards